петък, 1 октомври 2010 г.

За какви неща се шашкат мъжете в леглото

Е, да, те не се депресират, че ще им видиш целулита, когато се стигне до ключовия момент с разсъбличането. Но пък си имат ред други тайни страхове (включително и на тема килограми!), които ги тормозят не по-малко. Нали се сещаш, че елиминирането им ще бъде само в твоя еротична полза!
Виж тази статия и ти гарантираме, че собственото ти еротично самочувствие ще се покачи главоломно! Защото ще проумееш една елементарна похотлива истина – не само ти си отглеждаш по някой и друг комплекс на тема съблазън. Гаджето ти също се притеснява тайно за куп неща, когато си легнете, като при него картинката е даже една идея по-кофти – не за друго, а понеже сме свикнали да смятаме, че когато става дума за секс, мъжете задължително са с богат опит и стаж, бетонно самочувствие, експертно мнение, нестихващ ентусиазъм и желязна издръжливост (все пак до един се пишат спецове, които се интересуват живо и ежечасно от въпросната област от люлката насам). Ето защо вероятността партньорът ти да сподели похотливите си притеснения с теб, не е никак голяма. А ако е и една доза горд, изобщо забрави да ги чуеш... и се подготви да ги усетиш под формата на еротични засечки и фалове, когато се задълбочат достатъчно. Без паника обаче, защото ние издирихме най-разпространените горещи мъжки смущения на тема секс! Оказаха се седем. До едно лесни за отстраняване, стига да уцелиш правилния подход.
„Дали съм по-добър от бившия й?“
„Гаджето ми признава, че е имала доста бурно минало и е пробвала какво ли не... и доколкото разбирам, с кого ли не. Няма как при това положение да не се чудя дали ме сравнява с бившите си гаджета и къде стоя на почетната стълбичка“, признава Анатоли (26 г.).



Какво може да се направи?Да се затвори категорично темата „бивши“. Защото колкото повече ровите в нея, толкова по-зле ще става положението. Ако си мислиш, че като му разясняваш в подробности или просто му намекнеш какви интересни палави неща са ти се случили в миналото, ще разпалиш ентусиазма му да ги надмине в настоящето, жестоко се лъжеш. Напротив, така ще изравниш самочувствието му със земята, като същата съдба ще застигне и либидото му.

А и в крайна сметка защо държиш да се хвалиш с подвизи със задна дата? Далеч по-добре е, вместо да лежиш на стари лаври, да си свиеш венец от свежи такива. Като му покажеш колко добре ти е с него в леглото и колко много го искаш. Както знаеш, тези неща се постигат най-сполучливо по пътя на еротичната инициатива. Ето ти я и най-простата страстна прогресия: колкото по-желан го накараш да се почувства, толкова повече той ще иска да ти докаже, че хич не си сбъркала в похотливия си избор. При това положение не ти остава нищо друго, освен да пожънеш чувствените дивиденти, които сама си посяла.
„Дали тялото ми я възбужда достатъчно?“
„Откакто почнах да прекалявам с бирата, избягвам мисионерската, понеже в нея коремът ми лъсва в цялата си прелест. Сега предпочитам пози, в които съм отзад, така че гаджето ми да не може да вижда тялото ми. Дори и да не са ми най-любимите. Тя обръща всичко на шега, обаче на мен си ми е кофти. Иска ми се да й действам, като преди“, Димитър (28 г.).

Какво може да се направи?
Нещо просто и елементарно. Казват му редовни тренировки. На каквото и да е. Важното е да има повече движение и една идея по-ограничен хранителен режим (филия, а не цял хляб на вечеря например, мъжете имат по-бърз метаболизъм, така че това ще свърши работа). В никакъв случай не поддържай позата „Нищо, миличко, и така си си добре!“ с тайната надежда, че половинката ти сама ще стигне до извода, че е крайно време да се вземе в ръце – все пак се гледа в огледалото, поне докато се бръсне, нали така. Няма да го направи. Защото когато решат, че са намерили Връзката, с мъжете се случва метаморфоза, подобна на тази с нашите ролки и развлечени анцузи. Те до един се успокояват и напълняват.

P.S. Ако не постигнеш успех с мотивировката за спорт, винаги може да заложиш на секс фитнеса. Особено подходящ за твоя човек е изправеният стоеж... който може да редувате с клекове в ездачката, които пък ще изваят твоите бедра. И докато не постигнете първите резултати, не забравяй едно: коремните му мускули няма да ви развалят секса, но притеснението му дали го харесваш достатъчно, със сигурност ще го съсипе. Така че вади торбата с комплиментите и греби в нея с цели шепи.
„Дали ме бива в оралния секс?“„Първия път, когато правих френска любов на гаджето ми, тя не издаде нито звук. И аз реших, че не нацелвам нещо, затова минах на варианта „по-рядко и по-кратко“. Една нощ обаче тя ме пита дали всичко с нея е наред, понеже избягвам оралния секс и гледам да го претупам. Беше станало кофти недоразумение: не че не исках, просто си мислех, че въобще не ме бива, а тя пък си мислела, че тя не ми харесва, затова не искам да й го правя. Пълна каша!“, признава Росен (24 г.).

Какво може да се направи?Ами, да се проумее, че устите и езиците са ни дадени не само за орален секс, но и за артикулация. Тоест, произнасяне на различни звуци, които образуват думи. С които да обясниш какво точно ти липсва (и) във френската любов. Само без критика, защото в този случай тя няма да е градивна и като нищо ще го откаже съвсем. Всъщност има два безмълвни способа да вдъхновиш любимото си същество за орални подвизи: 1. целувай устните му по начина, по който искаш да те докосва, докато ти прави френска любов и 2. хвани ръцете му и му покажи следната техника, която осигурява гарантирано по-лесен достъп до най-горещите ти точки: с показалците и средните пръсти на двете ръце се образува „колибка“ (или буква Л), като с нейна помощ се повдигат срамните устни, за да се получи пряк клиторално-вагинален достъп. След което му покажи, че това, което прави, ти харесва – дали маркерите на насладата ти ще са стонове, леко забиване на нокти в ръцете му, извиване на тялото... или и трите заедно, си решаваш ти. Само не поемай ролята на страничен наблюдател, защото след като един мъж схване ясно и категорично, че може да ти даде несравнимо повече оргазми именно с орален секс, ще е супер амбициран да научи нови техники, с които да те побърка от удоволствие... и да вдигне собствените си еротични акции, разбира се.
„Дали размерът ми е ОК?”Класика в жанра. Има ли смисъл изобщо да коментираме тази изтъркана тема?! Истината е, че всички мъже тайно се притесняват за нея.

Какво може да се направи?Да погледнем смело истината в очите - нищо. Понеже ще продължат да си го правят, независимо колко пъти им повториш, че размерът... не че не е съвсем без значение, но далеч не е най-важното. Просто не повдигай въпроса.
„Дали мога да я докосвам толкова добре, колкото тя се самодокосва?“
„Бившето ми гадже ми казваше, че съм с две леви ръце и все не мога да уцеля натиска и темпото при ръчна стимулация – или й беше прекалено нежно, или грубо, или супер бързо, или твърде бавно... Всеки път ми показваше и все не беше доволна, а после аз се чувствах адски тъпо. Сегашната ми приятелка твърди, че обича да се докосва сама и това й доставя огромно удоволствие, но иска да го правя и аз. Обаче как мога аз да се меря с начина, по който тя се докосва сама?!“, Даниел (27 г.).

Какво може да се направи?Може да му изнесеш една лекция как ако природата беше решила всеки да се чувства най-добре в собствената си еротична компания, понятията „любов“, „двойка“, „връзка“ и „полов акт“ щяха да изчезнат от тоя свят. И щяхме да се размножаваме по хермафродитен начин като дъждовните червеи, по вегетативен като растенията и т. н. Но честно казано, това надали ще помогне особено и категорично няма да го вдъхнови. Така че вместо тази тирада можеш да му направиш показно как искаш да те докосва – най-добре като хванеш ръката му и я ръководиш, за да му помогнеш да усети кой тип движения ти действат особено разтапящо. Ако ще ти е първи, този еротичен урок се преподава особено лесно, когато вече си достатъчно възбудена, за да паднат задръжките ти. По-целомъдреният вариант е да използваш пръстите си върху супер чувствителната плът на устните му, за да му покажеш какво искаш. Може да му дадеш и този добър жокер: ако иска да разбере кога нивата на възбуда ти се покачват драстично, трябва да следи дишането и да наблюдава устните ти. Колкото повече ти харесва онова, което ти се случва в момента, толкова по-дълбоко, тоест задъхано, ще дишаш и толкова по-набъбнала ще е тъканта на устните ти.
„Страх ме е да споделя фантазиите си“
„Не знам как да разкажа на гаджето си горещите сценарии, които ми се въртят из главата, без да я обидя. Все си казвам, че довечера вече ще го направя и все се притеснявам в последния момент, глътвам си граматиката и си правим едно и също. Сексът ни е супер готин, аз си я обичам и всичко си е точно. Обаче ми се иска да знаех как да й разкажа и тези сценарии, в които си я представям в главната роля. Страх ме е как ще ги приеме“, Симеон (24 г.).





Какво може да се направи?
Който го е страх от мечки, да не ходи в гората, са казали хората. Въпросът е, че човек се страхува непрекъснато за куп неща. И обикновено прави пробив, точно когато рискува и успее да надвие страховете си. В случая ти можеш да помогнеш на гаджето си да свърши точно това... и не само на него, между другото (и ти си имаш своите малки мръсни горещи сценарии, нали). За целта заложете на еротична белетристика и мултимедия: обявете си две вечери от месеца, посветени на еротичното творчество. Всеки трябва да издири текст (разказ, параграф от роман, текст на песен и т. н.), комикс, снимки или филм, чийто сюжет покрива в максимална степен някоя от чувствените му фантазии, и да го представи на другия. Така ще ви е много по-лесно да споделите въпросните мечтания, без да се налага да ги декламирате един пред друг, докато се червите и запъвате като на черната (така де, зелената) дъска. След като проумеете, че нито някой ще ви ухапе, нито ще си помисли нещо су-у-пер кофти по ваш адрес, когато разбере тайните ви страстни помисли, а дори напротив – най-вероятно ще ги изпълни, ще сте готови да се гмурнете директно в океана на чувствените си фантазии. Без да има нужда да търсите чужди помощни еротични изразни средства. И тогава нещата ще станат наистина горещи.
„Понякога съм прекалено уморен“
„Мъжете били винаги готови, а? Я стойте вие в офиса извънредно и бъдете нонстоп под стрес, да видим после колко ще ви се иска секс! След лудницата през деня единственото ми желание е да хапна, да се добера до леглото и да се трупирам. Душата ми иска само сън и нищо друго. И ме притеснява, че жена ми ще реши, че гледам да се скатая, защото вече не ме привлича, а не е така“, Атанас (32 г.).

Какво може да се направи?Колкото и да ти се иска да направиш съвсем друго нещо (а именно, да се приближиш към него, да го гушнеш, да плъзнеш устни по шията му и да...), ще трябва да проявиш разбиране и търпение, а не да го преследваш като диверсант... и евентуално да го обвиняваш, че си е намерил любовница. Последното просто няма да оправи ситуацията, а ще увеличи напрежението и ще влоши нещата. Организирай програмата ви така, че да имате повече мигове романтика и почивка. И му осигури периметър свободно пространство - нека разпусне половин час с любимия спортен канал/вестник след работа, да иде на по бира с приятели, да повиси във ваната/фитнеса, преди ти да му виснеш на врата... Спадовете в либидото, уви, са нещо често срещано днес и въпросът е не дали ще навестят и твоята половинка, а как ще реагираш ти, за да ги тушираш още в зародиш. Верен отговор: само желязно хладнокръвие му е майката.
www.cosmopolitan.bg

пазарувайте от нашите магазини - www.vibrator-bg.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Flamingo Ads

Related Posts with Thumbnails