вторник, 22 март 2011 г.

Мераците на малката пикла

Здравейте аз съм пиклата на 16 дето иска да спи с баща си (който е диджей)...
Снощи тате се прибра много късно, разбрах че правили ремикси в студио с някаква нова фолк звезда, беше леко почерпан и доста уморен.Това ме зарадва и реших да действам, добре че мама реши да остане по дълго при нейните родители извън града а вече почти седмица сме сами с тате и не спирам да мисля за това как да се изчукам с него.... Беше към 2.30 през ноща , прослушваше някакви страхотни парчета на слушалките на лап топа, виждах го как се унася и заспива, по едно време стана взе си душ облече едни секси боксерки под които му се виждаше парчето а аз щъках насам натам и си барах путето от вълнение....Забавих се малко в кухнята и след като влязох в стаята видях че бе заспал тъй както бе облечен с фанелката и боксерките, а лап топа бе включен и дърпаше някакви ремикси на гръцки диджей. Не посмях да направя нищо а само го наблюдавах минаха 30 на минути той се обърна по гръб и продължаваше да спи. Приготвих завивката и приближих към него, бях по бикини и горнище от пижама, разтреперах се доста но все пак събрах смелост и леко дръпнах боксерките му надолу. Красивият му хуй бе полувъзбуден, наведох се и леко лизнах главичката му, гледах да не се събуди изчаках няколко секунди и дръпнах боксерките му още по-надолу почти до топките, реших да го снимам и да му се радвам тайно но докато си настроя гсм- а той се обърна.Направо си умрях от яд , прибрах си косата наведох се отново и този път лапнах галвичката му, усетих го че се размърда и се събуди. Погледна ме странно а аз му се усмихнах и го завих с завивката, за момент фиксира поглед в бикините ми които бяха доста прозрачни а и вече се бях подмокрила, дръпна леко завивката и видя смъкнатите си боксерки погледна ме пак и попита
- Какво правиш толкова късно/ Защо си гола? Хайде сложи си пижамата и лягай утре си на училище. Нарочно му се надупих уж че търся долнището на пижамата и го гледах с ръбчето на окото той също ме гледаше без да мигне! Отидох в моята стая и след като я взех се върнах и я облякох пред него а той продължаваше да ме гледа, нарочно дръпнах бикините си леко настрани за да ми види путето. О , да той наистина ме гледаше точно там и се зарадвах страшно много. Усмихнах се и го помолих да легна при него (тъй като радиатора в моята стая бе развален) и той се съгласи, не чаках и секунда и се мушнах под завивката. Знаех че обича да се изпъва по гръб, изчаках докато заспи отново и леко пуснах ръката си надолу, този път го хванах здраво за ствола и се кефех как изпълва малката ми ръчичка, горях от желание да му го налапам целия, да ми го вкара до дъно в тясното путе и да ме чука бързо както чука мама....но все пак не знаех как ще реагира, през цялата нощ му го милвах лекичко отвреме на време. Спах около 3 часа добре че бях втора смяна на училище, на сутринта нарочно го изчаках да стане за до го огледам отново. Беше около 9.30 - 10ч. след като стана направи 30на лицеви опори изпъна се леко и парчето му отново набъбна. Стоях си под завивката правейки се на заспала и си барах путката, накрая не издържах и се съблякох гола, знаейки че ще дойде да я дръпне и да ме събуди. Не минаха и 5минути и се провикна.
- Хайде принцесо ставай че имаш да учиш стига се излежава! Стоях си гола тръпнейки в очакване да дойде и да го направи. Последва второ предупреждение и най-накрая дойде, вече се бях олигавила цялата. Тате застана до мен и нежно ми каза ...
- Хайде гевезенце не ми се прави на заспала , ставай! Отворих очи и му се усмихнах и той на мен незнаейки кво го чака. Той дръпна леко завивката а аз бях гола голеничка и продължавах да си опъвам путката по цялата и дължина. След като ме видя се ококори сякаш пред него бе някоя фолк звезда....но не бе много учуден.
- Какво ти става защо си гола, не те ли е срам аз съм баща ти не съм ти наборче или гадже?
Доста се развълнувах ръцете ми трепереха, но желанието бе над всичко станах и го прегърнах както бях голичка целунах го по бузката и казах....
- Извинявай, тате но от доста време се възбуждам от теб знам че си имаш доста обожателки защото си пич отвсякъде и........
- И , какво миличка?
- И ми се иска страшно много да ......да го направя с теб. Известно време се гледахме без да кажем нито дума, но видях как дънките на тате започнаха да се издуват и вперих поглед там. Той ме погледна този път сериозно и каза.
- Това което си го мислиш няма да стане миличка! Защо пък точно с мен аз съм ти баща имаш си приятел прави го с него! Това че си ме виждала гол и продължаваш да ме шпионираш не означава че ще правим секс ей така , разбираш ли ?
Стана ми кофти и се разревах а той ме прегърна за да ме успокои, но усетих как ме погали леко по дупето а аз се притиснах още по-плътно до него за да усетя твърдия му член. Той видя петното на чаршафа където се бях изпразнила погледна ме и каза.
- Какво си направила какво ще си помисли майка ти ако го види? Ще каже че си водя разни курви тук а аз не съм такъв все пак. Хайде вземи го изпери веднага и се облечи ако обичаш ! Вобще не исках да се обличам но си сложих горнището на пижамата а отдолу бях по путка, какво пък и да ми се скара и да ме напляска пак ще ми е гот....Смених чаршафа изпрах изцапания направих си кафе и седнах на канапето в кухнята, но ми стана кофти и отново се разплаках. Седнах леко разкрачена и си гледах зачервената от мастурбиране путка, притворих очи и си представях как здравият и твърд хуй на тате влиза в мен. След като ме видя така отново ме помоли да се облека а аз го гледах с жаден поглед. Застана точно срещу мен а хуят му бе на една ръка разстояние, бях готова да му смъкна дънките и да го лапна целия докато опре в гърлото ми....
Държеше се за колана като каубой и ме попита.
- Какво искаш от мен мисля че бях достатъчно ясен, хайде обличай се не ми стой така!
- Искам да ти го видя за последно и да го пипна, моля те тате, толкова ти е хубав, направо завиждам на мама !
- Какви ги дрънкаш бе миличка, хуй не си ли виждала? Ще ме вкараш в грях! Ок, ще направя каквото искаш , но запомни че това ще ти е за първи и последен път! Ясно ?
Не чаках и секунда разкопчах му дънките а той щръкна готов възбуден, забелих му главичката хванах го за ствола и го лизнах лекичко. Не се сдържах и с едната ръка си барах путката а тате бе забил поглед в земята, точно ми стана хубаво и той се дръпна,но пък аз не го пусках.
- Хайде стига не се увличай, нали искаше само да го пипнеш!
- Добре де тате, отговори ми на един въпрос! Защо си така възбуден, почти до пръсване а ? Ако искаш да знаеш аз още снощи ти го лапах докато спеше, лошо ли ти беше а или сънуваше ?
- Да усетих те много добре, допуснах нещо което не трябваше! Прави каквото ще правиш и втори път няма да има да знаеш.
След като чух това ми стана малко гадно, жал ми беше че изтървам такъв страхотен хуй, затова го засмуках бясно като за последно, след около 10на минути усетих че му идва, мускулестото му тяло се изпъна като струна, разкрачих се леко и насочих струята от сперма към корема си! Бях на 7 то небе макар че толкова много исках да ме изчука, не мислех да се отказвам но засега толкова!
Той отиде изми се и се облече за работа (през деня работеше в 1 местно радио), дойде при мен а аз си стоях все още голичка, усмихна се вместо да ми се скара клкена и ме целуна по путката дълбоко с език !
- Хайде принцесо, това е от мен и все едно че нищо не сме правили , ясно? Облечи се и сядай да учиш!
Отидох на даскало и се върнах, не ми излизаше от главата това което правихме а тате наистина се държеше все едно че нищо не е било. Това ме дразни страшно много защото не спирам да го искам !

spodeli.info

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Flamingo Ads

Related Posts with Thumbnails