понеделник, 20 февруари 2012 г.

Eмилия отписа Коко Динев

Приключих с този човек и дори не му се обаждам – твърди Емилия
„Не поддържам никакви отношения с Коко Динев. Когато приключа с един човек, повече не му се обаждам и не търся контакт с него, просто съм такъв човек” – обяснява пред „България днес” фолкдивата Емилия. Тя уточни, че след разнищването на връзката й с бизнесмена и баща на детето й вече ще пази в тайна личния си живот.
„Доста години ме дъвчат за връзката ми с Коко Динев, бащата на сина ми, за което съжалявам. Никога не съм искала да бъда известна заради връзка с мъж, независимо кой е той. Аз съм певица. Не съм имала намерение да създавам такъв имидж на мъжемелачка. Оттук нататък няма да споделям и ще пазя в тайна личното пространство. Дори и да имам мъж до себе си, няма да коментирам. Колкото мога, ще пазя тайна” – коментира фолкдивата.
Блондинката е прекарала Бъдни вечер със семейството си. „Всяка година на тази дата съм с близките ми и с малкия. Това е единственият ден, който отделям на семейството. На детето ми не съм спирала да правя подаръци. Не трябва само по празниците да му давам нещо. Той е още мъничък и не разбира много какво точно иска. Сега обаче сме на тема животни. Иван вече има цяла ферма с гумени играчки” – споделя Емилия.





Още по темата...

kliuki.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Flamingo Ads

Related Posts with Thumbnails